ازدحام در مسیرهای منتهی به مهران-راهبرد معاصر

ازدحام در مسیرهای منتهی به مهران

مسئولین راهنمایی و رانندگی از ازدحام نسبتا وسیع در مسیرهای منتهی به مهران خبر داده و از شهروندان خواستند از تردد غیر ضروری در این مسیر بپرهیزند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 19
کد خبر: ۲۵۳۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین اشتری روز شنبه همزمان با اربعین حسینی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون موج پایانی بازگشت زائران به کشور افزایش یافته و طی دو روز آینده این روند کامل و همه زائران به سلامت به وطن باز می گردنند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۷ درصد تردد زائران از مرز مهران صورت گرفته است، افزود: مرزهای کشور از امنیت و نظم خوبی برخوردار و کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین به بهترین شکل در حال انجام است.

 

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: تمام مجموعه‌ پلیس در مرزها مستقر و تا پایان کامل عملیات بازگشت زائران به کشور آماده خدمات رسانی هستند.

 

همزمان رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به ازدحام مسیرهای منتهی به مهران گفت: شهروندان ایلامی با توجه به اینکه حجم ترافیک برگشت زائران از سمت مهران زیاد است به منظور سهولت و تسریع در تردد خودروهای زائران، از تردد غیرضروری در مسیرهای منتهی به مهران خودداری کنند.

 

سرهنگ رضا همتی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد اربعین، مسیر ایلام به مهران تا اطلاع بعدی یک طرفه شده است و مسیر جایگزین جاده ملکشاهی است، از عموم مردم خواست: از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ایلام - مهران و مهران - ملکشاهی - ایلام اجتناب کنند.

 

وی همچنین از مردم مستقر در صالح‌آباد و مسیر عبور خودروهای زائران خواست: برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت مقررات رانندگی با نیروهای پلیس راه همکاری کنند.

 

ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم، ولی روان است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور مهران به ایلام محدود تونل راه کربلا پرحجم و سنگین؛ اما روان است.

 

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به حجم ترافیک در محورهای مهران به ایلام ، تردد در محور صالح آباد در این حوزه استحفاظی یک طرفه است و محور جایگزین محور ایلام- ملکشاهی- مهران خواهد بود.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی و حجم تردد زائران اربعین در مرزهای کشور افزود: محور ایلام - سرابله محدوده تونل آزادی حجم تردد سنگین است ولی با مدیریت همکاران پلیس راهور این محورهای پرحجم در حال کنترل است. محور مهران-دهلران و دهلران-اندیمشک از تردد وسایط نقلیه قابل ملاحظه ای برخوردار بوده ولی عبور و مرور روان گزارش می شود.

 

سرهنگ رحمانی افزود: محور شلمچه-خرمشهر در استان خوزستان ترافیک در محدوده یادمان شهدا نیمه سنگین گزارش شده و در این حوزه محورهای چذابه-بستان-سوسنگرد و حمیدیه ترافیک پرحجم؛ اما روانی را داریم.

 

وی در خصوص وضعیت ترافیک در استان کرمانشاه اظهارداشت: در استان کرمانشاه محور حمیل-پل سیمره،‌ قصرشیرین-سرپل ذهان به اسلام آباد و در محور کرمانشاه-همدان و  محور سرآبله-کرمانشاه ،در تمام این محورها تردد وسایط نقلیه پرحجم ولی روان است و تا این لحظه مشکل خاصی در این مسیرها گزارش نشده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا نسبت به وضعیت تردد در محورهای شمال کشور در منتهی به تهران و دیگر نقاط گفت: در این مسیرها ترافیک و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار