روز ۳۰۶ طوفان الاقصی/ حملات قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به غزه-راهبرد معاصر

روز ۳۰۶ طوفان الاقصی/ حملات قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به غزه

تداوم حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و شک و تردید مسئولان آمریکایی درباره مقابله مجدد کشورهای عربی با حمله ایران به رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 07
کد خبر: ۲۵۳۶۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، در سایه تداوم حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به ماهیت حملات قریب الوقوع محور مقاومت علیه تل آویو افزایش یافته است.

 

بمباران هوایی و حملات قایق‌های جنگی به غزه

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل مناطق نزدیک به محله مسکونی شیخ زاید واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

 

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، قایق‌های جنگی این رژیم نیز اطراف پل وادی غزه واقع در شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه را هدف قرار دادند.

 

نظامیان صهیونیست همچنین شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه را گلوله باران کردند.

 

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از برجای ماندن چندین شهید و زخمی در جریان بمباران یک خانه مسکونی در اطراف مدرسه یافا واقع در شرق شهر غزه است.

 

پژوهشکده واشنگتن: اکثر مسئولان اسرائیلی خواهان توقف جنگ هستند

از سوی دیگر یک پژوهشکده در آمریکا به ناامیدی و خستگی اکثر مسئولان صهیونیست در قبال تداوم جنگ در نوار غزه اشاره کرد.

 

به گزارش شبکه المیادین، پژوهشکده واشنگتن در گزارشی تاکید کرد که اکثر مسئولان صهیونیست می‌دانند جنگ با حزب الله در شرایط کنونی هرگز مانند جنگ‌های گذشته با این حزب نخواهد بود.

 

در ادامه این گزارش آمده است، اکثر این مسئولان ترجیح می‌دهند جنگ کنونی در نوار غزه متوقف شود و نظامیان خسته از جنگ، به خانه‌های خود بازگردند.

 

معلوم نیست کشورهای عربی بازهم در برابر ایران به تل آویو کمک کنند

از سوی دیگر یک نشریه آمریکایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر قدرت ایران و حزب الله لبنان اذعان کرد.

 

به گزارش شبکه المیادین، نشریه آمریکایی پولیتیکو اذعان کرد که رژیم صهیونیستی تسلیحات لازم را برای مقابله با حمله گسترده ایران و حزب الله در اختیار ندارد.

 

این نشریه اضافه کرد: معلوم نیست کشورهای عربی همسایه اسرائیل مانند حمله ماه آوریل گذشته، باز هم به تل آویو کمک کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده