معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه دولت چهاردهم متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه دولت چهاردهم متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: همه ایران باید در دولت با گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 09
کد خبر: ۲۵۳۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جعفر قائم‌پناه درباره اولویت‌های معاونت اجرایی ریاست جمهوری، اظهار داشت: اولویت ما نگاهی است که آقای پزشکیان دارد. دولت ما دولت وفاق ملی و انسجام با رویکرد‌های جدید و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور کشور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: همان‌طور که در ابلاغ آقای پزشکیان آمده است، نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی با نگاه به چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و قانون برنامه، وظایف خود را انجام می‌دهد.

قائم‌پناه گفت: نگاه ما به همه مردم در سراسر کشور یکسان است و ایران را برای همه می‌خواهیم. همه ایران باید در دولت با گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه دولت متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود. ما باید ۸۵ میلیون ایرانی با نگاه‌ها، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و مناطق مختلف را نمایندگی کنیم.

قائم پناه اظهار داشت: در نهاد ریاست جمهوری، قطعا نیاز است که اساس کار را بر رضایت‌مندی بگذاریم. بر اساس سیاست‌های کلی، حفظ کرامت انسان‌ها و احترام به حقوق مردم، اهمیت دارد. ما باید در اجرای برنامه‌ها، مردم را ارباب خود بدانیم، یعنی افرادی که به دستگاه‌های دولتی مراجعه می‌کنند، اربابان ما هستند و کارگزاران باید آنان را تکریم و احترام کنند؛ همه تلاش ما باید این باشد که دولت جمهوری اسلامی ایران، دولتی عزتمند و پرافتخار باشد تا عزت رهبری و نظام را حفظ کند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار