قتل فجیع ۳ کودک توسط پدر بی رحم-راهبرد معاصر

قتل فجیع ۳ کودک توسط پدر بی رحم

مرد آمریکایی که به اتهام قتل سه پسر خردسالش دستگیر شده بود، از سوی دادگاهی در اوهایو به سه بار حبس ابد محکوم شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ۱۵ ژوئن سال گذشته، پلیس شهر مونرو در اوهایو در جریان یک جنایت خانوادگی قرار گرفت. زنی در تماس با مأموران مدعی شده بود که همسرش با در دست داشتن یک اسلحه پسرانش را به قتل رسانده است. پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که چاد دورمن، ۳۳ساله، پسرانش به نام‌های کلیتون ۷ساله، هانتر ۴ ساله و چیس ۳ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده است. لورا، مادر پسران به پلیس گفت: امروز رفتار چاد بسیار عجیب بود، کتاب مقدس را می‌خواند و به‌طور رمزآلودی زیر لب زمزمه می‌کرد: «چاد می‌داند چه چیزی درست است.» حتی با پدرش نیز تماس گرفت و با او خیلی عجیب صحبت کرد که از حرف‌هایش سر در نیاوردم. با این حال شنیدم که به پدرش می‌گفت که پسر بزرگش خیلی سرسخت است.

لورا ادامه داد: شوهرم حتی هنگام ناهار خوردن گفت که «این آخرین وعده غذایی خوب من خواهد بود.» با وجود این هرگز تصور نمی‌کردم که چه نقشه‌ای در سر دارد. ساعت حدود ۴ بعدازظهر بود که چاد از ما خواست برای چرت زدن در اتاق خواب به او ملحق شویم. من و پسر‌ها وارد اتاق شدیم و دختر ۱۲ساله‌ام در اتاق دیگری تلویزیون تماشا می‌کرد. شوهرم در گاوصندوق را باز کرد و اسلحه‌ای برداشت و رو به پسرانم کرد و گفت که شما «بهترین پسران تاریخ هستید.» بعد به آنها شلیک کرد و من و دخترم را از خانه بیرون کرد.

براساس گزارش پلیس، دختر ۱۲ساله در این حادثه آسیب ندیده بود، اما مادرش درحالی‌که سعی داشت یکی از پسرانش را نجات دهد، از ناحیه دست زخمی شده بود. پدر جنایتکار نیز درحالی‌که داخل خانه روی پله‌ها نشسته و سرش را میان دستانش گرفته بود، دستگیر شد. با دستگیری این مرد اگرچه در یک سال گذشته دادستان‌ها به‌دنبال مجازات اعدام برای او بودند، اما پس از برگزاری جلسه دادگاه، قاضی، چاد را به ۳ حبس ابد متوالی محکوم کرد. / همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار