سید کامل تقوی‌نژاد دبیر هیأت دولت شد + سوابق-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سید کامل تقوی‌نژاد دبیر هیأت دولت شد + سوابق

طی حکمی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور «سید کامل تقوی نژاد» به عنوان دبیر هیأت دولت منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور امروز -۲۲ مرداد ۱۴۰۳- طی حکمی سید کامل تقوی‌نژاد را به عنوان دبیر هیأت دولت منصوب کرد.

در حکم دکتر محمدرضا عارف آمده است: نظر به تعهد شایستگی و تجارب ارزنده مدیریتی، به موجب این حکم به استناد ماده ۱۹ آیین نامه داخلی هیأت دولت مصوب ۱۳۶۸/۹/۱۸جنابعالی را به سمت «دبیر هیات دولت» منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از توانایی‌های مدیران، همکاران و کارشناسان داخل و خارج دولت و با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به افزایش کارایی و اثربخشی دفتر هیأت دولت، تعامل مؤثر با هیأت وزیران در راستای اهداف و برنامه‌های دولت وفاق ملی و انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

سیدکامل تقوی‌نژاد متولد ۱۳۴۳ در لنده استان استان کهگیلویه و بویراحمد به دنیا است.

وی معاون توسعه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود و در دولت دهم و یازدهم به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و مدیرعامل بانک سپه فعالیت کرده است.

تقوی‌نژاد پیش از این نیز در سمت‌های اجرایی معاونت در وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت اصلاحات، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیرکل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور فعالیت کرده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده