مصوبه تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد ابلاغ شد-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

مصوبه تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد ابلاغ شد

محمدرضا عارف تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اعضای شورای حقوق و دستمزد را به سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 22
کد خبر: ۲۵۸۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران درخصوص تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد را ابلاغ کرد.

محمدرضا عارف تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اعضای شورای حقوق و دستمزد را به سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه ۲۵ شهریور سال جاری به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده ۷۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ تصویب کرد: وزیران آموزش و پرورش و کشور به‌عنوان اعضای منتخب هیأت وزیران در شورای حقوق و دستمزد تعیین می‌شوند.

مطابق ماده ۷۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاه‌های اجرائی، شورای حقوق و دستمزد با عضویت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و دو نفر از وزراء به انتخاب هیأت وزیران و رئیس دستگاه ذی ربط و مجموعأ دو نفر نماینده از کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی (به عنوان ناظر) تشکیل می‌شود.

پیشتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو این شورا بود که وزیر کشور جایگزین وزیر کار شد./ ایرنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار