چهارمین سارق پل صدر دستگیر شد-راهبرد معاصر

چهارمین سارق پل صدر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری چهارمین متهم پرونده سرقت مسلحانه با سلاح سرد در پل صدر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۳۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه با سلاح سرد گوشی تلفن همراه شهروند در پل صدر تهران و انتشار فیلم آن در فضای مجازی پرونده به جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی تمام اعضای باند شدند که با هماهنگی قضائی در فروردین ماه امسال طی یک عملیات ضربتی سه متهم پرونده رو در محدوده شمال کشور دستگیر کردند.

 

در تحقیقات اولیه متهمان به سرقت معترف شدن که بلافاصله بازسازی صحنه سرقت با حضور رئیس پلیس تهران و متهمان پرونده انجام شد.

 

سردار ولیپور گودرزی گفت: با توجه به فراری بودن یکی از اعضای این باند کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محدوده شرق تهران شدند که با هماهنگی قضائی متهم چهارم این پرونده حوالی بامداد ۲۲ مرداد ماه بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف شد. متهم به جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم قرار گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده