باند بزرگ موادفروشان جنوب تهران متلاشی شد-راهبرد معاصر

باند بزرگ موادفروشان جنوب تهران متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ فروش مواد مخدر در جنوب تهران خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و رصد فعالیت متهمان متوجه شدند که این فرد اقدام به تشکیل باند قاچاق موادمخدر کرده و با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و به تهران منتقل کرده است. 

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد موادمخدر را در مخفیگاه خود دپو کرده و با بسته بندی آن، اقدام به توزیع این مواد در سطح شهر تهران کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اضافه کرد: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضائی و اخذ مجوز‌های لازم، تیم‌های عملیاتی به مخفیگاه این فرد اعزام شده و رفت و آمد‌های سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم را به همراه چهار همدستش در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

باباپور با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جریان بازرسی از محل چهار کیلوگرم مخدر تریاک، ۱۰۰ گرم شیره تریاک و ۴۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: هر پنج متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده