معاون دادستان کشور: هیچ گونه مسأله امنیتی و قضایی در مرز‌های اربعینی کشور گزارش نشده است-راهبرد معاصر

معاون دادستان کشور: هیچ گونه مسأله امنیتی و قضایی در مرز‌های اربعینی کشور گزارش نشده است

معاون دادستان کل کشور گفت: نمایندگان دادسرا‌ها در همه پایانه‌های محل تردد زائران استقرار دارند تا به صورت ویژه به موضوعات مربوط به اربعین را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 15
کد خبر: ۲۵۴۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلام عباس ترکی روز پنجشنبه با حضور در نقطه صفر مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران حاضر در پایانه مرزی شهید سلیمانی اظهار کرد: زائران برای پیشگیری از هرگونه مشکلی قبل از عزیمت به سمت عراق نسبت به موارد ممنوعه در این کشور از جمله اقلام دارویی اطلاعات کامل داشته باشند.

وی افزود: تاکنون هیچ مورد امنیتی یا قضایی خاصی در مرز‌های محل تردد زائران مشاهده نشده است و زیرساخت‌های خدمات رسانی به زائران فراهم و توسعه یافته است.

ترکی با بیان اینکه طی بازدیدی که از مرز‌های خروجی کشور با عراق انجام شد، خوشبختانه مشکل خاصی در روند خدمات‌رسانی‌ها وجود ندارد، یادآور شد: ارائه خدمات و توسعه زیرساخت‌های اربعین در مرز مهران، رضایت مندی زائران را در پی داشته است.

معاون دادستان کشور: هیچ گونه مسأله امنیتی و قضایی در مرز‌های اربعینی کشور گزارش نشده است

وی با اشاره به اینکه روند خدمات‌رسانی مطلوب است و زمان خروج از زائران به کمتر از چهار ثانیه کاهش‌یافته است، بیان کرد: دستگاه قضا با استقرار قاضی کشیک و هم افزایی با نیروی انتطامی موانع و روند تردد زائران را پیگیری می‌کنند.

معاون دادستان کشور گفت: با اقدامات انجام شده در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی‌ترین گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار