فضائلی: رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

فضائلی: رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با حضور در جمع دانشجویان پنجمین دورهٔ طرح حم در مشهد گفت: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 16
کد خبر: ۲۵۴۶۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی فضائلی با حضور در جمع دانشجویان پنجمین دوره طرح حم در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد، گفت: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.

فضائلی در عین حال در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان تصریح کرد: توئیت‌های خاص و قاعده‌مندی که گاهی بنده منتشر می‌کنم و در ایتا هم بازنشر می‌شود، کاملا موثق و قابل استناد است.

وی تأکید کرد: محتوای این توئیت‌ها و استمرار چند ساله این اقدام بهترین دلیل برای این است که این اقدام سرخود و بدون پشتوانه انجام نمی‌شود.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین بخشی از ویژگی‌های شخصیتی رهبر انقلاب، گفت: اگر ایشان در جایگاه زعامت و رهبری امت اسلامی هم نبودند، ضرورت داشت تمام بیانات ایشان با دقت مطالعه شود، کمااینکه مراکز تحلیلی و اندیشکده‌های مهم جهان این کار را انجام می‌دهند و نه تنها بیانات و پیام‌های ایشان بلکه زبان بدن، سکوت و کلیه رفتار ایشان را رصد و تحلیل می‌کنند.

فضائلی افزود: بسیاری از ما دچار سوءتغذیه فکری هستیم و در عین نیاز به خوراک سالم، مقوی و غنی، به دلیل مصرف هله هوله‌های فرهنگی، احساس سیری و غنای کاذب داریم.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به سؤالی در باره دلیل آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس، گفت: دلایل مختلفی وجود دارد که به نظر من اتصال معنوی بسیار جدی با خدای متعال و مصداق الا بذکرالله تطمئن القلوب بودن، باور عمیق به وعده‌های الهی و اشراف به توانمندی‌های داخلی و شناخت ضعف و قوت دشمن از اهم این دلایل است.

طرح حم، اردویی دانشجویی است که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود./تسنیم

کلمات کلیدی: مهدی فضائلی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار