یک فیلم توقیفی پس از سه سال مجوز اکران گرفت-راهبرد معاصر

یک فیلم توقیفی پس از سه سال مجوز اکران گرفت

وزارت ارشاد در آخربن روز‌های کاری خود به فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» پس از سه سال پروانه نمایش داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 17
کد خبر: ۲۵۴۷۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «مسیح، پسرمریم» محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است ک سه سال قبل متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود ولی هیأت انتخاب آن را رد کرد.

این فیلم درامی اجتماعی از دهه ۵۰ شمسی است که قصه‌ای متفاوت را روایت کرده و فضای داستانی آن در همان مقطع بازبینی فیلم منجر به اظهاراتی شد که در نهایت گله سازندگان فیلم را نیز به همراه داشت.

دی‌ماه ۱۴۰۰ محسن دریالعل - مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج - در نشستی خبری درباره حاشیه‌های فیلم «مسیح پسر مریم» با اشاره به اینکه فیلم ابتدا درلیست پذیرفته شده‌ها بود ولی بعد حذف شد، گفته بود: ما از عدم پذیرش فیلم در جشنواره گله نداریم ولی اتفاق چند وقت اخیر عجیب است. در گفتار هیات انتخاب تعارض‌هایی وجود دارد و در رد فیلم انواع دلایل از جمله محتوا، فرم، حجاب و درام گفته می‌شود. ما پس از اعلام اسامی سکوت کردیم، چون قاعده را پذیرفته‌ایم ولی صحبت‌های شد که دیگر امکان سکوت نبود. می‌خواهیم بدانیم بالاخره مشکل چیست؟ یا سکوت کنید یا دلیل بیاورید.

حالا پس از سه سال روابط عمومی فیلم، خبر داده است که فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی با اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به کسب پروانه نمایش شده است.

امیر نوروزی، پانته‌آپناهی‌ها، بهرام ابراهیمی، المیرا دهقانی، پاوان افسر، مهرداد ضیایی، حمید ابراهیمی، گلنوش قهرمانی، منصور نصیری، الهام شعبانی، نینل یعقوبی، محرم زینال‌زاده، مجتبی لاله زاری، یاسر ساغری، مریم ماهور، دریک تکدیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مسیح پسر مریم» اولین تجربه علی جعفرآبادی در مقام کارگردانی فیلم بلند سینمایی است که به زودی اکران خواهد شد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار