نماینده مجلس: اعضای گروهک تروریستی منافقین باید پاسخگوی ملت ایران باشند-راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

نماینده مجلس: اعضای گروهک تروریستی منافقین باید پاسخگوی ملت ایران باشند

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین کاملا قانونی است گفت: این جنایتکاران باید پاسخگوی ملت ایران باشند و امیدوارم قوه قضاییه با قاطعیت این موضوع را دنبال و رسیدگی کند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۲۵۴۸۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان فلسفی با اشاره به برگزاری دادگاه منافقین بیان کرد: گروهک تروریستی منافقین طی سال‌های بعد از انقلاب ظلم بسیاری را بر مردم ایران روا داشتند و با ترور‌های ناجوانمردانه خون‌های ناحقی را بر زمین ریختند.

نماینده مردم اسلامشهر، پردیس، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین ترور‌های کور زیاد را انجام دادند، شخصیت‌های برجسته‌ای را از ما گرفتند و مردم متدین و دین‌مدار ما را مورد تهدید و هجمه قرار دادند.

وی گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین باید به این جرایم رسیدگی کند و کسانی که مسبب ظلم به مردم شریف کشورمان بودند باید پاسخگو باشند.

فلسفی اذعان کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی کاملا قانونی است و کسانی که در ترور مردم مظلوم کشورمان دخیل بودند باید مجازات شوند. در این دادگاه حق داشتن وکیل به اعضای این گروهک تروریستی داده شده است و بعد از صدور رای دادگاه برخورد قضایی مناسب نیز با آنان صورت خواهد گرفت.

نماینده مجلس دوازدهم گفت: منافقین به راحتی در کشورهای دیگر زندگی و تردد می‌کنند در حالی که مجرم هستند و هر کدام از جرائم آنان مجازات‌های خاصی دارد. این جنایتکاران باید پاسخگوی ملت ایران باشند و امیدوارم قوه قضاییه با قاطعیت این موضوع را دنبال و رسیدگی کند.

پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (۱۹ تیرماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و همچنین وزیری، نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد./میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار