سیدعباس صالحی بدون هیچ نماینده مخالفی-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سیدعباس صالحی بدون هیچ نماینده مخالفی

با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مخالفی نداشت، طبق آیین نامه مجلس موافقی هم صحبت نکرد و بلافاصله بعد از قرائت گزارش کمیسیون، وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۴۹۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده‌ای به عنوان مخالف برنامه‌های او صحبت نکرد.

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه نماینده‌ای در مخالفت با وزیر پیشنهادی صحبت نمی‌کند، وزیر پیشنهادی به تشریح برنامه‌ها می‌پردازد.

بر این اساس با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مخالفی نداشت، طبق آیین نامه مجلس موافقی هم صحبت نکرد و بلافاصله بعد از قرائت گزارش کمیسیون، وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نیز ضمن قرائت گزارش این کمیسیون درباره عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که کمیسیون فرهنگی موافق صالحی برای وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پیش از این در جریان بررسی صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز، نماینده‌ای در مخالفت با او سخن نگفته بود./فرارو

کلمات کلیدی: وزارت فرهنگ
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار