اجرای تمهیدات انتظامی تا بازگشت آخرین زائر به کشور-راهبرد معاصر

اجرای تمهیدات انتظامی تا بازگشت آخرین زائر به کشور

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تا بازگشت آخرین زائران همان تمهیداتی را که در ابتدا حساب می‌کردیم را باید با دقت اجرا کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 23
کد خبر: ۲۵۵۲۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار احمدرضا رادان، در قرارگاه اربعین حسینی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که به صورت وبینار با مرزهای هفتگانه برگزار شد، افزود: بنده مأموریت اربعین حسینی را به نوعی طاعت و عبادت خدا می‌دانم و این خدمت نوعی از خدمت عارفانه است.

 

وی با بیان اینکه اگر با چشم دل گوش دهید صدای زنگ اتمام اربعین دارد می‌رسد، افزود: خدمت در اربعین حسینی از مرز عاشقانه با تسخیر و گره زدن دل به دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق زائر آن به مرز عارفانه می‌رسد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: یکی از علما فرمودند اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یعنی خداوند متعال نور آسمان و زمین است بعد وقتی می‌شود اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة این نور عرش تا فرش مستتر می‌شود در حضرت اباعبدالله الحسین و زینب (س) و بعد این نور چراغ راه می‌شود در حقیقت گره زدن از طریق اباعبدالله به حضرت باری تعالی است.

 

وی افزود: گره زدن از طریق زائر به اباعبدالله و به مقصد حضرت باری تعالی در تاسوعا و عاشورا فراهم می‌شود و تبلور آن در اربعین است.

 

سردار رادان تصریح کرد: جنس اربعین حسینی شوق کعبه است یعنی رسیدن به وصال حضرت حقی که نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ آن از مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة و پله رسیدن به کشتی زائر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است پس این خدمت گوارای وجودتان باشد و ان‌شالله خداوند منان از همه به شایستگی قبول کند.

 

وی عنوان داشت: در این روزهای اندک باقی مانده سعی کنید از خدمت خالصانه غافل نشوید و بهره آخرت را در خدمت به زائران کسب کنید.

 

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تا بازگشت آخرین زائران همان تمهیداتی را که در ابتدا حساب می‌کردیم را باید با دقت اجرا کنیم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده