قائم پناه: مطالبات مردم را به اطلاع رئیس جمهور و اعضای دولت می‌رسانیم-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

قائم پناه: مطالبات مردم را به اطلاع رئیس جمهور و اعضای دولت می‌رسانیم

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: به دنبال ارتباط نهاد ریاست جمهوری با مردم و انتقال مطالبات آنها به وی و اعضای هیات دولت هستیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجعفر قائم‌پناه در گفت‌وگویی درباره وظیفه نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: نهاد ریاست جمهوری با دریافت نظرات و اطلاع از دغدغه‌های مردم در جهت هماهنگی با دستگاه‌ها برای تحقق مطالبات حرکت می‌کند. 

وی ادامه داد: چارچوب تعیین شده توسط رئیس جمهور، سند چشم انداز، سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه است و دولت در این چارچوب کار می‌کند. با این حال رویکرد آقای پزشکیان رویکرد خدمت به همه مردم است و این رویکرد است که دستگاه‌ها را وادار کنیم که مردم را ارباب خودشان بدانند و رضایت مردم را جلب کنند و این یک نکته اساسی در سرفصل برنامه ماست.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین گفت: یکی از وظایف ما ارتباط نهاد رئیس جمهوری رئیس جمهور با مردم است تا بتوانیم این ارتباط را سیستماتیک و روز کارآمد کنیم، خواسته‌ها و مطالبات مردم را جمع آوری و به اطلاع و استحضار ریاست جمهور و اعضای دولت برای پیگیری و اجرا برسانیم./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار