لشکرکشی بزرگ ارتش اسرائیل به شهرهای کرانه باختری-راهبرد معاصر

لشکرکشی بزرگ ارتش اسرائیل به شهرهای کرانه باختری

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز به دهها شهر و روستا و اردوگاه در کرانه باختری یورش برد و منابع رسانه‌ای این رژیم از عملیات بزرگ چند روزه در این منطقه خبر می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 28
کد خبر: ۲۵۵۶۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز (چهارشنبه 7 شهریور) از عملیات گسترده نظامی در شهرها و اردوگاههای شمال کرانه باختری خبر داد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این یورش چندین روز به طول خواهد انجامید.

 

ارتش اشغالگر اسرائیل و شاباک با صدور بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند که برای از بین بردن گروههای مقاومت مسلحانه فلسطینی در کرانه باختری عملیات بزرگی را در شهرهای جنین و طولکرم در شمال کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

 

طبق این بیانیه، در  این لشکرکشی صدها نظامی اسرائیلی مشارکت دارند. ارتش اشغالگر اسرائیل و سازمان شاباک همچنین به احتمال کوچ اجباری ساکنان مناطق مورد هدف اشاره کردند.

 

شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که نظامیان اشغالگر به شهر «طوباس»، نابلس، طولکرم، الخلیل و جنین یورش برده‌اند و طبق آخرین گزارش‌ها  دو جوان فلسطینی به نام‌های « قسام محمد جبارین» و «عاصم ولید بلعوط» در شهر جنین در دقایق ابتدایی این یورش به شهادت رسیده‌اند.

 

شبکه المیادین نیز از یورش گسترده به اردوگاه الفارعه در مجاورت شهر طوباس و فرود بالگرد نظامی در شهر طوباس خبر داد. نظامیان اشغالگر همچنین در اطراف بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم مستقر شده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده