حملات موشکی حزب‌الله لبنان به چندین پایگاه ارتش اسرائیل-راهبرد معاصر

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به چندین پایگاه ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه و موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با موشک در پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر این رژیم علیه مردم غزه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 30
کد خبر: ۲۵۵۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب الله لبنان امروز جمعه از هدف قرار دادن پایگاه و موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با موشک در پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر این رژیم علیه مردم غزه خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه سایت نظامی «زبدین» ارتش رژیم صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعای لبنان هدف حملات موشکی قرار داده و موشک‌ها مستقیما به اهداف اصابت کرده است.

در بیانیه دوم مقاومت اسلامی لبنان آمده است که سایت نظامی «الرمثا» واقع در تپه‌های کفرشوبای اشغالی لبنان را هدف حملات موشکی قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کرده است.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از نوار غزه و نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان جنوب لبنان، طی چند ماه گذشته عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده که با تلفات جانی و مادی سنگینی برای صهیونیست‌ها همراه بوده و همچنان ادامه دارد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار