ابعاد جدید در پرونده مرگ دختر رزمی‌کار | او یک بلاگر بود | دستگیری مالک باشگاه-راهبرد معاصر

ابعاد جدید در پرونده مرگ دختر رزمی‌کار | او یک بلاگر بود | دستگیری مالک باشگاه

انجام تحقیقات بیشتر در پرونده مرگ دختر رزمی‏‌کار ابعاد جدیدی از مرگ تکان‌دهنده وی را روشن کرد و باعث شد مالک باشگاه نیز در برابر اتهامات قضایی قرار بگیرد و روانه زندان شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۰۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ادامه تحقیقات قضایی در پرونده مرگ یک دختر ۲۲ ساله در باشگاه هنر‌های رزمی نشان داد که دختر جوان از مدتی قبل با شهروز (متهم پرونده جنایی) آشنا شده بود و با یکدیگر در این باشگاه مبارزه می‌کردند.

بررسی محتویات گوشی موبایل این دختر ابعاد دیگری از این ماجرای تکان‌دهنده را فاش کرد. او در فضای مجازی هم فعالیت می‌کرد و تصاویری از مبارزات رزمی خود را برای دنبال‎‌کنندگانش به نمایش می‌گذاشت.

این بلاگر هنر‌های رزمی بیش از ۵۵۰۰ دنبال‌کننده داشت و چند روز قبل از مرگ نیز ویدئویی از مبارزه خود با پسر جوان (متهم قتل) را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

واکاوی قاضی دکتر صادق صفری قاضی ویژه قتل عمد مشهد در این پرونده که رنگ جنایی دارد، نشان داد مالک باشگاه ورزشی نیز ـ غیر از تخلفات صنفی ـ برخی نکات قانونی را هم رعایت نکرده است؛ بنابراین وی روز گذشته به خاطر پیگیری نکردن وضعیت مخاطره‌آمیز در باشگاه مذکور از سوی مقام قضایی تفهیم اتهام و با قرار وثیقه ۳ میلیارد تومانی روانه زندان شد.

طبق اعلام کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، باشگاه مذکور مجوز قانونی برای فعالیت نداشت و به همین دلیل نیز تا زمان رسیدگی به تخلفات صنفی پلمب شد. / خراسان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار