تظاهرات مقابل دفتر نتانیاهو و اعلام اعتصاب سراسری در محکومیت عدم تبادل اسرا + تصاویر-راهبرد معاصر

تظاهرات مقابل دفتر نتانیاهو و اعلام اعتصاب سراسری در محکومیت عدم تبادل اسرا + تصاویر

پس از اینکه رژیم صهیونیستی از کشته‌شدن ۶ اسیر صهیونیستی در نوار غزه خبر داد، صهیونیست‌های معترض در مقابل دفتر نتانیاهو در قدس تجمع کرده و کابینه او را به رها کردن اسرای صهیونیستی متهم کردند. اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی هم برای اعتصاب سراسری در حوزه اقتصاد فراخوان داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۰۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانواده‌های اسرای صهیونیستی در پی کشته شدن ۶ اسیر صهیونیستی دیگر در مقابل دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس تجمع و اعلام کردند کشته‌شدن این ۶ اسیر، نتیجه مستقیم شکست مذاکرات آتش‌بس توسط نتانیاهو و ماندن در محور فیلادلفیا است.

آنها از نتانیاهو خواستند پشت سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنهان نشود و با حضور در میان مردم، مسوولیت مستقیم رها کردن گروگان‌ها در غزه را برعهده بگیرد و به مردم راجع به این آشوب بی‌پایان توضیح دهد.

الجزیره گزارش کرد هزاران صهیونیست به ساختمان مقر‌های کابینه رژیم صهیونیستی در قدس هجوم آوردند تا خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا شوند.

المیادین گزارش کرد «بنی گانتس» رهبر اردوگاه ملی هم به تجمع اعتراضی خانواده‌های اسرای صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو می‌پیوندد.

شبکه خبری قدس تصاویری از تظاهرات در تعدادی از شهر‌های فلسطین اشغالی با هدف دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس منتشر کرد.

تظاهرات مقابل دفتر نتانیاهو و اعلام اعتصاب سراسری در محکومیت عدم تبادل اسرا + تصاویر

تظاهرات در قدس اشغالی

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش کرد پس از فراخوان‌ها برای «تعطیلی اقتصادی» در روز دوشنبه برای تحت فشار قرار دادن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شهردار تل‌آویو فردا در همبستگی با اسرای صهیونیستی و خانواده‌های آنها اعتصاب می‌کند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت شهرداری هرتزلیا به اعتصاب سراسری می‌پیوندد که قرار است فردا دوشنبه به منظور درخواست انعقاد توافق آتش‌بس و تبادل اسرای غزه برگزار شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش کردند اتحادیه کارگران این رژیم فردا پس از دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیستی اعتصاب می‌کند.

رئیس این اتحادیه در نشست خبری از اعتصاب همه‌جانبه در تمامی بخش‌های تجاری و اقتصادی خبر داد و گفت توافق تبادل اسرا به دلایل سیاسی پیش نمی‌رود و از روز دوشنبه اقتصاد رژیم صهیونیستی متوقف می‌شود. باید کشته شدن اسرای صهیونیستی در غزه متوقف و توافق حاصل شود

هیأت خانواده‌های اسرای صهیونیستی اعلام کرد اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی تصمیمی اخلاقی گرفته و برای اعتصاب سراسری فراخوان داده است.

تظاهرات مقابل دفتر نتانیاهو و اعلام اعتصاب سراسری در محکومیت عدم تبادل اسرا + تصاویر

تظاهرات در قدس اشغالی

روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت فرودگاه بن‌گوریون فردا به طور کامل فعالیت خود را به منظور درخواست توافق تبادل اسرا متوقف می‌کند.

«یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی هم خواستار اعتصاب سراسری و تعطیلی اقتصادی با هدف اعمال فشار بر نتانیاهو و دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا شد.

یکی از وزیران حزب لیکود در واکنش به کشته شدن ۶ اسیر صهیونیستی گفت: نتانیاهو تصمیم گرفته به جای اسرا، کابینه خود را نجات دهد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار