خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد

خانواده‌های اسرای صهیونیست با اعتراض به سیاست‌های نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره آزادی این اسرا در غزه، اعلام کردند که نتانیاهو قصد به کشتن دادن همه اسرا را دارد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۵۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانواده‌های مذکور تاکید کردند: نتانیاهو با خانواده‌های کشته شدگان دیدار کرد، اما هیچ گونه اقدامی برای دستیابی به توافق برای نجات جان اسرای زنده انجام نداد.

این خانواده ها، همچنین اظهار داشتند: دستیابی به توافق در غزه، منجر به آرامش اوضاع در جبهه شمالی و مرز با لبنان خواهد شد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست با انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو در زمینه جنگ غزه، تصریح کردند: قبل رهایی از دست نتانیاهو، جنگ پایان نخواهد یافت و هیچ گونه توافقی به دست نخواهد آمد.

آنها اعلام کردند: چگونه می‌توان در حالی که نظامیان ما نزد حماس اسیر هستند، ادعا کنیم این گروه را شکست داده ایم؟

این خانواده‌ها همچنین افزودند: نتانیاهو با افزایش تنش، به انتقاد از ارتش اسرائیل روی آورده است و به روابطمان با آمریکا آسیب می‌زند.

این خانواده‌ها با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر برای ماندن در قدرت، اسرای صهیونیست را قربانی می‌کند خاطرنشان کردند: تا زمانی که نتانیاهو از بابت ماندن در منصبش اطمینان داشته باشد، هیچ گونه توافقی برای پایان جنگ به دست نخواهد آمد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار