رئیس مرکز اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی هم استعفا می‌دهد-راهبرد معاصر

رئیس مرکز اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی هم استعفا می‌دهد

در پی استعفا‌ها در دستگاه پلیس رژیم صهیونیستی، این بار رئیس مرکز اطلاعات این دستگاه اعلام کرد که در ماه دسامبر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 04
کد خبر: ۲۵۶۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، «درور اساراو» رئیس مرکز اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که پس از ۳۵ سال کار در دستگاه پلیس این رژیم ماه دسامبر از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

استعفای این مسوول امنیتی رژیم صهیونیستی در پی موجی از استعفا‌ها در فرماندهی پلیس این رژیم اعلام شد.

به نوشته روزنامه عربی۲۱، در چند روز گذشته «شوکی تحاوکة» فرمانده منطقه شمال و «یاگال بن شالوم» رئیس مرکز تحقیقات و اطلاعات پلیس این رژیم نیز قصد خود برای استعفا از سمت‌هایشان را اعلام کردند.

روزنامه عبری «معاریو» در واکنش به این استعفا نوشت، موج استعفا‌ها در دستگاه پلیس موجب بروز تغییری اساسی در آینده این دستگاه خواهد شد.

وبگاه عبری «واللا» در این رابطه نوشت، موج استعفا‌ها در فرماندهی پلیس و اینکه رئیس مرکز اطلاعات پلیس قصد خود برای استعفا از سمتش را اعلام کرد، تنها چند روز پس از انتصاب دانی لوی، بازرس کل به عنوان فرمانده کل این دستگاه انجام شد.

همچنین یک رسانه عبری دیگر تاکید کرد که دستگاه پلیس رژیم صهیونیستی پس از اینکه سه تن از فرماندهان ارشد آن اعلام کردند قصد استعفا دارند، در حال فروپاشی است./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار