روز ۳۳۸ طوفان الاقصی/ بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه-راهبرد معاصر

روز ۳۳۸ طوفان الاقصی/ بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و متشنج شدن اوضاع اراضی اشغالی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۶۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان قربانی برجای می‌گذارد اوضاع در اراضی اشغالی به دلیل شکست کابینه این رژیم در بازگرداندن اسرای صهیونیست متشنج شده است.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد و شب گذشته اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

در جریان بمباران منطقه العلمی واقع در اردوگاه جبالیا معاون مدیر نهاد دفاع شهری در شمال غزه به همراه اعضای خانواده اش به شهادت رسید.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه اطراف تقاطع محله الزیتون را نیز بمباران کردند.

 

همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیزغرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را به آتش کشید.

 

این حملات توپخانه ای شرق اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

 

این در حالی است که حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری طی ساعات گذشته و مقابله نیروهای مقاومت با این تجاوزات باعث وقوع درگیری‌های سنگین در این منطقه شد.

 

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست طی بامداد و شب گذشته به منطقه سعیر واقع در شمال الخلیل حمله کردند. این حملات عناصر اشغالگر، مناطق زیتا در شمال طولکرم، الیامون در غرب جنین و اردوگاه الجلزون در شمال رام الله را نیز در برگرفت.

 

گروهان هان قدس مستقر در جنین اعلام کردند که با تیربار و بمب‌های قدرتمند، نظامیان صهیونیست را در محور مختلف هدف قرار دادند.

 

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را حین یورش به منطقه سیله حارثیه واقع در خیابان حیفا با تیربار و بمب هدف قرار دادند.

 

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت و عناصر صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری گزارش شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده