انتخابی کشتی فرنگی | محمدعلی گرایی مسافر آلبانی شد-راهبرد معاصر

انتخابی کشتی فرنگی | محمدعلی گرایی مسافر آلبانی شد

«محمدعلی گرایی» با پیروزی برابر «محمدرضا مختاری» در انتخابی کشتی فرنگی در اوزان غیر المپیکی، مسافر مسابقات جهانی به میزبانی آلبانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 09
کد خبر: ۲۵۶۸۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح امروز در سه وزن غیر المپیکی و یک وزن زیر ۲۳ سال به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

بر اساس چرخه اعلامی انتخابی تیم ملی، رقابت بین کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور در وزن قانونی۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد به صورت تک کشتی برگزار شد و در نهایت کامران توانست ملی‌پوش این وزن در آلبانی شود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، این رقابت‌ها بین محمدرضا گرایی، دانیال سهرابی و محمدرضا رستمی به صورت دوره‌ای برگزار شد. در نهایت سید دانیال سهرابی موفق شد با کسب ۲ پیروزی دوبنده تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های جهانی بر تن کند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، رقابت بین محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری برگزار شد که گرایی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. این در حالی بود که مختاری در فاصله ۹۰ ثانیه به پایان این رقابت به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد.

یاسین یزدی در انتخابی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم امید کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی، با نتیجه ۵ بر صفر حسام عینی را شکست داد و صاحب دوبنده تیم کشورمان در این رقابت‌ها شد. رقابت جهانی آلبانی آبان امسال در اوزان غیر المپیکی و امید‌ها برگزار خواهد شد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده