پخش سریال غریبه در تلویزیون لغو شد-راهبرد معاصر

پخش سریال غریبه در تلویزیون لغو شد

به دلیل پخش دیدار امارات ـ ایران، سریال «غریبه» امشب از شبکه سه سیما پخش نخواهد شد. همچنین سه دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و لیگ ملت‌های اروپا از این شبکه پخش می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۹۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ دو دیدار آرژانتین ـ کلمبیا و برزیل ـ پاراگوئه و همچنین دیدار لیگ ملت‌های اروپا از شبکه سه پخش می‌شوند. از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دیدار هلند ـ آلمان امشب ـ ۲۰ شهریور ماه ـ ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و محمد سیانکی این دیدار را گزارش می‌کند.

دیدار آرژانتین ـ کلمبیا امشب ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود. این دیدار در قالب برنامه گزارش ورزشی پخش می‌شود و سعید زلفی آن را گزارش می‌کند.

همچنین دیدار برزیل ـ پاراگوئه فردا ـ ۲۱ شهریور ماه ـ از شبکه سه سیما زنده پخش خواهد شد. این دیدار چهارشنبه ۴ صبح پخش می‌شود و علیرضا علیفر آن را گزارش می‌کند.

بر اساس این گزارش، دیدار امارات ـ ایران نیز امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش خواهد شد و شبکه سه سیما اعلام کرد به دلیل پخش فوتبال، سریال «غریبه» امشب از این شبکه پخش نخواهد شد. /ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار