ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بررسی بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه علوم پزشکی

بررسی بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه علوم پزشکی سرپرست دانشگاه گفت: این دانشگاه محل تحصیل بهترین اعضای هیات علمی، دانشجویان و نیرو‌های انسانی است، از پیگیری برای بازگشت به تحصیل دانشجویان و بازگشت به کار اساتید اخراجی این دانشگاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۲۵۷۵۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید رضا رئیس کرمی اظهار کرد: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر بازگشت به تحصیل اساتید و دانشجویانی که در سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته‌اند، دارد و در دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها، تعداد دانشجویان اخراجی کمتر بوده، اما مواردی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم تا دانشجویان به تحصیل و اساتیدی که به دلایل غیر اداری و غیر تخصصی، مورد بی مهری قرار گرفته‌اند، به محل کار خود بازگردند.

وی یادآوری کرد: از دیرباز دانشگاه علوم پزشکی تهران محل تحصیل و تربیت بهترین پزشکان، متخصصان و نیرو‌های حوزه سلامت برای کل کشور بوده است و تعداد قابل توجهی از جامعه سلامت که به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند، فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در کنکور سراسری، برترین دانش آموزان متقاضی تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و در دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی، این تقاضا وجود دارد بنابراین رسالت ما در این دانشگاه، سنگین است چراکه بهترین جوانان و اساتید کشور را داریم.

رئیس کرمی ایجاد محیط سالم، امن، مناسب و سرشار از احترام و تکریم برای اساتید و دانشجویان را از اولویت‌های خود در این دانشگاه دانست و گفت: اعتقاد داریم اساتید و دانشجویان بهترین افراد برای انتخاب مسیر پیشرفت و رشد خودشان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تخصصی و فوق تخصصی هستند بنابراین هدف ما این است شرایطی ایجاد کنیم که محیط دانشگاه، امن و بستری مناسب برای رشد و ارتقای افراد شایسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه احترام و جایگاه اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاه باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی داریم که با کمک و مشارکت دانشجویان، اساتید و کارکنان، تدوین اجرایی می‌شود. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار