پزشکیان: روابط دوستانه با ارمنستان در حال توسعه است-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

پزشکیان: روابط دوستانه با ارمنستان در حال توسعه است

رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیام‌های تبریک به مقامات کشور همسایه ارمنستان به‌مناسبت روز ملی این کشور از روابط روبه‌رشد تهران و ایروان سخن گفت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 20
کد خبر: ۲۵۷۸۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیام‌های تبریک به مقامات کشور همسایه ارمنستان به‌مناسبت روز ملی این کشور از روابط روبه‌رشد تهران و ایروان سخن گفت.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیام‌های جداگانه سالگرد استقلال جمهوری ارمنستان را به رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و مردم این کشور تبریک گفت.

به گزارش رادیو ارمنستان، پزشکیان در پیام تبریک خود به «واهاگن خاچاتوریان»، همتای ارمنی خود ابراز اطمینان کرد که روابط دو کشور دوست و همسایه در سال‌های آینده در زمینه‌های مختلف تعمیق خواهد یافت و مردم دو کشور از منافع آن بهره خواهند برد.

پزشکیان در پیامی به نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان نیز تأکید کرد که ایران یکی از اولین کشور‌هایی بود که استقلال جمهوری ارمنستان را به رسمیت شناخت و از آن زمان تاکنون، دو کشور روابط خوبی باهم دارند.

پزشکیان افزود: «مایه خوشحالی است که روابط دو کشور در همه زمینه‌ها پایدار و مستحکم است و روابط دوستانه روز‌به‌روز درحال‌توسعه و پیشرفت است.»

نخست‌وزیر ارمنستان به‌تازگی در نشست خبری با ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از لزوم برقراری صلح در قفقاز جنوبی سخن گفت.

پاشینیان در بخشی از این نشست خبری مشترک با همتای گرجی خود گفت: «یقین دارم که ذی‌نفعان صلح در منطقه نه‌تن‌ها ارمنستان و جمهوری آذربایجان هستند، بلکه گرجستان، ترکیه و ایران نیز به طور برابر از آن بهره خواهند برد.» / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار