رهبر کره شمالی به «پزشکیان» تبریک گفت-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

رهبر کره شمالی به «پزشکیان» تبریک گفت

رهبر کره شمالی با ارسال پیامی به رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و در خصوص گسترش روابط دوستانه میان دو کشور ابراز امیدواری کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۷۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی امروز یکشنبه پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، رهبر کره شمالی در پیام خود اعلام کرد: انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. این فرصت را مغتنم شمرده و معتقدم که روابط سنتی دوستی و همکاری میان دو کشور در راستای منافع دو ملت گسترش و توسعه خواهد یافت.

«کیم جونگ اون» در ادامه پیام خود تصریح کرد: همچنین برای شما در فعالیت‌های خود در راستای ساختن یک کشور قدرتمند و آباد اسلامی آرزوی موفقیت دارم.

سران کشور‌های مختلف منطقه و جهان از دیروز شنبه با ارسال پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی مأخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی به دست آورد./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده