جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث لبنان-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث لبنان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۵۸۵۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه هفتم مهر ماه) در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون خبر داد.

 

رضایی اظهار کرد: موضوع جلسه بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً جنایت صهیونیست‌ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و با سلاح‌های آمریکایی رخ داده است، بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

رضایی ادامه داد: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر ابراز تأسف کردند، همین طور مطالبه اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی است. در این جلسه تاکید شد همه این جنایت ها و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، بلکه خون شهدا، زمینه ساز آزادی قدس خواهد شد.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها امروز آخرین روزهای حیات خود را در سرزمینهای اشغالی می‌گذرانند و همه این حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

 

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری هم جلساتی در ارتباط با مسائل منطقه و لبنان و فلسطین خواهد داشت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده