واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن-راهبرد معاصر

واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن

جنبش انصارالله یمن با اعلام اینکه آمریکا در جنایت ترور شهید سیدحسن نصرالله شریک است، تاکید کرد که این جنایت بزرگ بدون مجازات نخواهد ماند و محور مقاومت با هماهنگی و انسجام بیشتر به تقابل با دشمن اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۵۸۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله اعلام سه روز عزای عمومی در یمن کرده و دستور داد که پرچم‌ها نیمه افراشته شوند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله هم در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله را به رهبری مقاومت اسلامی در لبنان، همه اعضای حزب الله و مردم این کشور تسلیت گفت.

انصارالله تاکید کرد: زندگینامه و مسیر جهادی این شهید بزرگ در طول بیش از ۳۰ سال، حقیقتی است که ما باید راه آن را دنبال کنیم. این ضایعه بزرگ در این شرایط سخت، مستلزم انسجام و هماهنگی بیشتر در محور مقاومت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم و آمریکا را شریک کامل جنایت این رژیم در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله می‌دانیم. تاکید می‌کنیم، جنایات بزرگی از این قبیل بدون مجازات نخواهد ماند و این جنایت تاثیری بر انسجام حزب الله و ادامه تقابل با دشمن صهیونیستی نخواهد داشت.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد: ما در کنار حزب الله و کل محور مقاومت تجدید پیمان می‌کنیم که درد ما و سرنوشتمان یکی است و گزینه‌ای جز تشدید مقاومت همه جانبه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نداریم.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول ۳۰ سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال ۲۰۰۰ و نیز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه ۲۰۰۶ تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار