دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات-راهبرد معاصر
جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم امیر قطر: اسرائیل باید جنگ ظالمانه علیه غزه، کرانه باختری و لبنان را متوقف کند عراقچی: با هر اقدام اسرائیل قوی‌تر از همیشه مقابله می‌کنیم حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات تنبیه زندانیان پس از برگزاری جشن شادی برای حمله موشکی ایران به اسرائیل! گوترش: شرایط خاورمیانه بحرانی‌تر شده است نماینده پوتین با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد حمله جدید رژیم صهیونیستی به دمشق/ شماری شهید و زخمی شدند وزیر دفاع آمریکا: در حمایت از اسرائیل تردید نخواهیم کرد اسماعیل بقایی سخنگوی جدید وزارت امور خارجه شد چین: آماده همکاری همه جانبه با روسیه هستیم کره شمالی ۶۰ بالن پُر از زباله راهی کره جنوبی کرد

دیدار مشاور رهبر انقلاب با فرستاده پوتین در تهران + جزئیات

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۲۵۹۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این دیدار دو طرف درباره همکاری‌های دو کشور در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای به ویژه تحولات غزه و حل وفصل بحران سوریه و لبنان گفتگو و رایزنی کردند.

علی اکبر ولایتی ضمن اشاره به جنایات رژیم‌صهیونیستی نسبت به نسل‌کشی فلسطینیان و تجاوزات اخیر به لبنان و سوریه با پشتیبانی آمریکا و سایر کشور‌های غربی بر ضرورت توقف ماشین کشتار این رژیم غاصب تاکید کرد.

ولایتی افزود: روابط ما با روسیه نزدیک و رو به گسترش قرار دارد.

لاورنتیف هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با ولایتی بر تحکیم روابط ایران و روسیه تاکید گرد و گفت: موضوعات منطقه در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است و باید در جهت صلح و ثبات گام برداشت.

هم‌چنین در این دیدار راه‌های گسترش همکاری‌ها جهت تداوم روند حل و فصل بحران‌های موجود و برقراری صلح و امنیت در منطقه مورد بررسی قرار گرفت. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار