محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات-راهبرد معاصر
عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا «زاهی عوفی» از فرماندهان حماس در بمباران طولکرم به شهادت رسید شمار قربانیان طوفان «هلن» در آمریکا به ۲۰۰ نفر رسید واکنش پنتاگون درباره احتمال پاسخ اسرائیل به ایران سی‌ان‌ان: موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم اصابت کردند بمباران شدید بیروت از سوی صهیونیست‌ها | هاشم صفی الدین هدف حمله بوده حمله جنگنده‌های صهیونیست به جنوب لبنان حمله آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن بایدن حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی علیه ایران را رد کرد الجزیره: ایران پیام هشدار غیرمستقیم به آمریکا فرستاد

محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

وزیر امور خارجه ایران امروز در رأس هیأتی برای دیدار با مقامات لبنانی و به همراه محموله ۱۰ تنی مواد غذایی و دارویی برای مردم لبنان وارد بیروت شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 04
کد خبر: ۲۵۹۲۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در رأس هیأتی برای دیدار و گفتگو با مقامات لبنانی پیش از ظهر امروز (جمعه) ۱۳ مهرماه وارد فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت شد و مورد استقبال مقام‌های ذی‌ربط لبنانی قرار گرفت.

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه که عراقچی را در این سفر همراهی می‌کند، هم با اشاره به ورود وزیر امور خارجه و هیأت همراه به فرودگاه بین‌المللی بیروت، عنوان کرد: هیأت ایرانی به ریاست وزیر امور خارجه ⁧‫‬⁩و همراهی دو نماینده مجلس و رئیس جمعیت هلال احمر، با مقام‌های عالی‌رتبه ⁧‫لبنان‬⁩ دیدار خواهند کرد.

وی همچنین اعلام کرد که محموله‌ای شامل ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی به عنوان بخشی از کمک‌های بشردوستانه ایران، تقدیم لبنان خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه افزود:ایران در همبستگی با مردم شجاع لبنان ثابت قدم است. همه منطقه باید وضعیت خطیری که لبنان با آن مواجه است و تبعات آن برای آینده ملت‌هایمان را دریابند.

عراقچی در این سفر با نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

رئیس دستگاه دیپلماسی پس از حمله هوایی رژیم اسرائیل جمعه ششم مهرماه به ضاحیه جنوبی بیروت که به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان منجر شد با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی تلفنی گفتگو و این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار