یک مرگ دیگر زیر تیغ جراحی لاغری در تهران-راهبرد معاصر
دستگیری قاتل زنجیره‌ای در شهرستان بم | احتمال افزایش قربانیان تکذیب برخی شایعات هدفمند، درخصوص وضعیت سلامتی همسر رهبر انقلاب حذف رضا علیپور از جام جهانی سنگ‌نوردی تشکیل پرونده برای مخدوش‌کنندگان امنیت روانی جامعه در روز‌های اخیر پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو آغاز شد | مهلت ثبت نام تا ۲۳ مهر ۱۴۰۳ + جدول انهدام یک شرکت هرمی با ۷۰۰ مالباخته منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات تمسک رهبر انقلاب به تربت امام حسین (ع) بعد از نماز جمعه نصر + ویدئو رهبر انقلاب: کار نیرو‌های مسلح ما کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود تصاویری از روضه‌خوانی میثم مطیعی در بزرگداشت شهید نصرالله + ویدئو شهادت یک نیروی ارتش هنگ مرزی زابل در اقدام تروریستی کور ممنوعیت اجاره ملک به اتباع در این منطقه تهران سی‌ان‌ان: موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم اصابت کردند بمباران شدید بیروت از سوی صهیونیست‌ها | هاشم صفی الدین هدف حمله بوده

یک مرگ دیگر زیر تیغ جراحی لاغری در تهران

دختری ۱۴۰ کیلویی که برای جراحی اسلیو معده به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، در حین عمل جراحی جان خود را از دست داد. خانواده او شکایتی را با عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۲۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، کارکنان انتظامات یکی از مراکز درمانی تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک دختر جوانی را روی تخت بخش جراحی گزارش کردند.

 

با اعلام این خبر، تحقیقات با دستور بازپرس جنایی آغاز شد. تیم تحقیق در سردخانه با جسد دختری 22 ساله و حدوداً 140 کیلویی مواجه شد که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

 

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که این دختر جوان، دانشجوی رشته مهندسی، برای جراحی اسلیو معده به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، اما در حین عمل جراحی به دلایلی نامشخص جان خود را از دست داده است. پس از این حادثه، خانواده متوفی شکایتی تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.

 

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد دختر جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه 26 "جرائم پزشکی" ارجاع شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده