دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند-راهبرد معاصر
وعده وزیر ارتباطات برای گشایش در زمینه فیلترینگ مصطفی سالاری سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان قبل از آذر ماه فاز جدید واریز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رقم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پیگیری ویژه پرونده قتل فجیع اعضای یک خانواده در لارستان آخرین وضعیت دریاچه ارومیه خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی معلمان بخوانند | پرداخت عقب افتادگی‌های رتبه بندی معلمان آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی تازه از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۴ به دو پژوهشگر هوش مصنوعی از آمریکا و کانادا رسید رئیس شورای اسلامی نصیر شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شد + توضیحات یک منبع آگاه معرفی ۶ عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه

دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند

تصاویری از لحظه دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رسانده است در صفحات محلی منتشر شده است
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ قتل فجیع مادر و سه فرزندش در بیرم لارستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و در بین مردم منطقه داشته است.

در جریان این جنایت، ۳ نفر از اعضای یک خانواده ۵ نفره در شهرستان لار به طرز فجیعی به قتل رسیدند و فرزند پسرشان نیز ربوده شد. این جنایت هولناک به نظر می‌رسد با انگیزه سرقت طلا و جواهرات صورت گرفته است.

طبق اطلاعات اولیه، یک خانواده ساکن بیرم شهرستان لار بودند که سارقان برای سرقت طلا‌های خانواده خلیلیان وارد منزل این خانواده شده بودند و پس از اطمینان از نبود پدر خانواده، اقدام به قتل مادر خانواده (رباب حاجی پور) و ۳ دختر خردسال آنها به نام‌های (آوا، آرام و جانان) کردند. همچنین، پسر کوچک خانواده را ربوده و در صندوق عقب خودروی سرقتی با خود بردند.

سارقان پس از سرقت خودرو و در حین فرار به سمت لار، به دلیل مخدوش بودن پلاک خودرو مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند. در جریان تعقیب و گریز، خودروی سارقان واژگون شد و همسر سارق که راننده خودرو بود دستگیر شد. پلیس‌ها وقتی به سراغ خودروی واژگون شده رفتند متوجه صدای کمک خواهی کودکی از صندوق عقب خودرو شدند و پس از باز کردن صندوق عقب، پسر بچه ربوده شده را در حالی که دست و پاهایش بسته بود، پیدا کردند.

پلیس با توجه به اطلاعات به دست آمده، به جنایی بودن این حادثه پی برد و با تماس با پدر خانواده، وی را در جریان این فاجعه قرار داد و پس از حضور در محل وقوع جرم، با پیکر بی‌جان مادر و ۳ دختر خردسال روبرو شدند.

در حال حاضر، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک آغاز کرده است و جزئیات بیشتر این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد ...

همسر قاتل که یک سارق است نیز در محل سرقت دستگیر شده است. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار