دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند-راهبرد معاصر
مصطفی سالاری سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان قبل از آذر ماه فاز جدید واریز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رقم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پیگیری ویژه پرونده قتل فجیع اعضای یک خانواده در لارستان آخرین وضعیت دریاچه ارومیه خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی معلمان بخوانند | پرداخت عقب افتادگی‌های رتبه بندی معلمان آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی تازه از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۴ به دو پژوهشگر هوش مصنوعی از آمریکا و کانادا رسید رئیس شورای اسلامی نصیر شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شد + توضیحات یک منبع آگاه معرفی ۶ عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه هشدار زرد هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور

دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند

تصاویری از لحظه دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رسانده است در صفحات محلی منتشر شده است
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ قتل فجیع مادر و سه فرزندش در بیرم لارستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و در بین مردم منطقه داشته است.

در جریان این جنایت، ۳ نفر از اعضای یک خانواده ۵ نفره در شهرستان لار به طرز فجیعی به قتل رسیدند و فرزند پسرشان نیز ربوده شد. این جنایت هولناک به نظر می‌رسد با انگیزه سرقت طلا و جواهرات صورت گرفته است.

طبق اطلاعات اولیه، یک خانواده ساکن بیرم شهرستان لار بودند که سارقان برای سرقت طلا‌های خانواده خلیلیان وارد منزل این خانواده شده بودند و پس از اطمینان از نبود پدر خانواده، اقدام به قتل مادر خانواده (رباب حاجی پور) و ۳ دختر خردسال آنها به نام‌های (آوا، آرام و جانان) کردند. همچنین، پسر کوچک خانواده را ربوده و در صندوق عقب خودروی سرقتی با خود بردند.

سارقان پس از سرقت خودرو و در حین فرار به سمت لار، به دلیل مخدوش بودن پلاک خودرو مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند. در جریان تعقیب و گریز، خودروی سارقان واژگون شد و همسر سارق که راننده خودرو بود دستگیر شد. پلیس‌ها وقتی به سراغ خودروی واژگون شده رفتند متوجه صدای کمک خواهی کودکی از صندوق عقب خودرو شدند و پس از باز کردن صندوق عقب، پسر بچه ربوده شده را در حالی که دست و پاهایش بسته بود، پیدا کردند.

پلیس با توجه به اطلاعات به دست آمده، به جنایی بودن این حادثه پی برد و با تماس با پدر خانواده، وی را در جریان این فاجعه قرار داد و پس از حضور در محل وقوع جرم، با پیکر بی‌جان مادر و ۳ دختر خردسال روبرو شدند.

در حال حاضر، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک آغاز کرده است و جزئیات بیشتر این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد ...

همسر قاتل که یک سارق است نیز در محل سرقت دستگیر شده است. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده