وعده وزیر ارتباطات برای گشایش در زمینه فیلترینگ-راهبرد معاصر
وعده وزیر ارتباطات برای گشایش در زمینه فیلترینگ مصطفی سالاری سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان قبل از آذر ماه فاز جدید واریز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رقم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پیگیری ویژه پرونده قتل فجیع اعضای یک خانواده در لارستان آخرین وضعیت دریاچه ارومیه خبر خوش معاون رئیس جمهور برای معلمان کد ۱۹ | اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی معلمان بخوانند | پرداخت عقب افتادگی‌های رتبه بندی معلمان آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان جزئیاتی تازه از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی دستگیری زن قاتلی که یک مادر و سه فرزندش را به شکل فجیعی در شهرستان لار به قتل رساند جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۴ به دو پژوهشگر هوش مصنوعی از آمریکا و کانادا رسید رئیس شورای اسلامی نصیر شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شد + توضیحات یک منبع آگاه معرفی ۶ عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه

وعده وزیر ارتباطات برای گشایش در زمینه فیلترینگ

سید ستار هاشمی گفت: قولی که آقای رییس‌جمهور در زمینه فیلترینگ داده اند وماهم دنبال خواهیم کرد حتما گشایش اتفاق خواهد افتاد، اما بایک نگاه کارشناسی، چون یک مطالبه عمومی است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، سید ستار هاشمی_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در حاشیه نشست مدیران ارشد و صاحب نظران صنعت پست کشور که به‌مناسب روز جهانی پست برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین اخبار فیلترینگ اظهار کرد: به صورت طبیعی و قطعا صحبت‌های آقای رییس جمهور در رابطه با مطالبه مردم و صحبت‌هایی که در زمینه اینترنت کردند به صورت جدی دنبال می‌کنند و به ما هم ماموریت دادند و کار‌های کارشناسی ما هم در این زمینه انجام شده است. 

وی افزود: بنابراین اینکه گشایش‌هایی اتفاق خواهد افتاد، اما با یک نگاه کارشناسی. ما باید در این فضا باید از فضای شتاب زده غیر کارشناسی پرهیز کنیم؛ بنابراین در قولی که آقای رییس جمهور در این زمینه داده اند و ما هم دنبال خواهیم کرد حتما گشایش اتفاق خواهد افتاد، اما بایک نگاه کارشناسی، چون یک مطالبه عمومی است.

هاشمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینترنت ماهواره‌ای و سیاست دولت چهاردهم در این زمینه توضیح داد: این موضوع ورای بحث دولت‌ها است و قاعده و قانون بین المللی است که فعالیت منظومه‌های ماهواره‌ای در شرایطی اتفاق می‌افتاد که قواعد سرزمینی را به رسمیت بشناسند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد: این قانون بین المللی است و ما هم طبیعتاً بر این باوریم استفاده از فناوری استفاده از فرصت‌ها است و حتما در دستور کار ما است.

وی همچنین تاکید کرد: به هیچ عنوان وزارت ارتباطات اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد.

هاشمی درباره فیبرنوری و لزوم بازنگری در نحوه اجرای آن توضیح داد: در پروژه فیبرنوری تکلیفی برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش داریم، اپراتور‌های ما نیز تکلیف دارند که در زمان مشخصی این اتصال را دایر کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری افزود: برخی کاربران می‌گویند در بازه زمانی مشخص این اتصال برقرار نشده است. به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کردیم که در این خصوص ورود کرده و بررسی‌های میدانی لازم را انجام دهند تا بازنگری در این بخش انجام شود. ما توسعه فیبرنوری را با نگاه توسعه شبکه و ارتقای کیفیت آن دنبال می‌کنیم./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار