وزش باد شدید در تهران و ۳ استان دیگر / رگبار باران و رعد و برق در این مناطق-راهبرد معاصر
کارمند یکی از ادارات رباط‌کریم به اتهام ارتشا راهی زندان شد پذیرفته شدگان روزانه ارشد ۱۴۰۳ اجازه شرکت در آزمون امسال را ندارند طوفان ویرانگر میلتون به فلوریدا رسید | شب شدن روز در دل طوفان + فیلم ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ | داوطلبان یک هفته فرصت دارند احتمال پرداخت ۳ میلیون تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی پلیس فتا: حتی باز نشر اخبار کذب و شایعه نیز از مصادیق مجرمانه به شمار می‌رود وزش باد شدید در تهران و ۳ استان دیگر / رگبار باران و رعد و برق در این مناطق ایکس تعطیل می‌شود | پیش‌بینی ایلان ماسک درباره آینده شبکه اجتماعی اش رسیدگی به جریمه‌های رانندگی با سامانه اینترنتی تعویق پرتاب ماهواره‌های «طلوع ۳» و «ظفر ۲» | توضیح سازمان فضایی درباره شکست ماهواره‌ها به دلیل تشعشعات دستگیری ۲ پرسنل فعلی و سرپرست سابق شهرداری آبعلی احکام دانشجویان در کمیته‌های انضباطی شامل عفو عمومی رهبری می‌شود؟ گرفتاری جدید برای این گروه از بازنشستگان متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار وزارت رفاه + جزئیات خبر خوش رئیس مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه

وزش باد شدید در تهران و ۳ استان دیگر / رگبار باران و رعد و برق در این مناطق

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 10
کد خبر: ۲۵۹۷۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

جمعه در گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال خراسان شمالی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

از پنجشنبه تا شنبه دریای خزر متلاطم و مواج است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار