سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند-راهبرد معاصر
وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش‌آموزان کشور مطلوب نیست سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسماً به دانشگاه ملی مهارت تغییر یافت معلمان بازنشسته: همچنان محروم از رتبه‌بندی هستیم | تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری زخمی شدن محیط‌بان اصفهانی از ناحیه چشم و سینه با شلیک مستقیم شکارچی غیرمجاز + عکس سن جدید بازنشستگی اعلام شد دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه

سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عزم جدی پلیس برای خروج ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در مراسم نکوداشت سرو قامتان فراجا در مشهد افزود: از زمانی که موضوع اخراج اتباع بیگانه اعلام شد هم تعداد خود معرف‌ها و هم دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به تکریم جانبازان اضافه کرد: حدود ۲۵ هزار جانباز در فراجا وجود دارد که خدمت به این عزیزان و خانواده‌های آنها و رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: شهدا جان شیرین خود را نثار کردند و جانبازان نیز مسیر ایثار را نشان دادند و سختی راه آن‌ها را متوقف نمی‌کند.

در پایان این مراسم از ۴۸ جانباز سروقامت قطع نخاع، قطع دوپا و بصیر (نابینا) فراجا و خانواده آنها تجلیل و تقدیر شد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار