خواص بی شمار لوبیای سفید-راهبرد معاصر
هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران ۹ خاصیت باورنکردنی روغن کرچک برای سلامتی بدن را بشناسید خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ اسرائیل هفتم اکتبر را عزای عمومی اعلام کرد پهپاد‌های ناشناس پنتاگون را سردرگم کرد سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

خواص بی شمار لوبیای سفید

لوبیا سفید برای سلامتی مفید است. این ماده غذایی یک گزینه سالم برای بیماران مبتلا به آسم و دیابت محسوب می‌شود و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۲۶۰۱۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، لوبیا سفید یکی از انواع لوبیا‌ها و از خانواده‌ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و به تقویت حافظه، درمان کم خونی، سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان سرطان کمک می‌کند.

خواص لوبیای سفید

تقویت حافظه به علت سرشار بودن از فسفر

جلوگیری از کم‌خونی به خاطر آهن زیاد

سرشار از منیزیم است

تنظیم کننده سطح پتاسیم و کلسیم است

افزایش سرعت سوخت و ساز بدن

از ابتلا به دیابت جلوگیری می‌کند

لوبیای سفید چه خاصیتی دارد؟

مواد مغذی: از نظر ارزش تغذیه‌ای، لوبیای سفید سرشار از پروتئین و فیبر است و مقادیر قابل توجهی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و فولات دارد. این لوبیا همچنین منبع خوبی از کولین است. جالب است بدانید که دسترسی زیستی آهن (نسبت ماده مغذی که هضم و جذب می‌شود) در لوبیای سفید بیشتر از سایر انواع لوبیا است.

فواید برجسته برای سلامتی: مشابه لوبیای سیاه، مصرف لوبیای سفید برای سلامت روده مفید است، هم میکروب‌های مفید روده را بهبود می‌بخشد و هم به تقویت دیواره روده کمک می‌کند.

چگونه بیشتر از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنید: لوبیای سفید را می‌توان در غذا‌های مختلف مانند سوپ‌ها، چیلی‌ها، سالاد‌ها و دیپ‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان آنها را پوره کرده و در اسموتی‌ها یا سس‌ها به کار برد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار