سپاه در این استان طرحی خاص در زمینه عفاف و حجاب برگزار می‌کند-راهبرد معاصر

سپاه در این استان طرحی خاص در زمینه عفاف و حجاب برگزار می‌کند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان از اجرای طرحی موسوم به «طراوت» در موضوع عفاف و حجاب در این استان خبر داد و گفت که در این طرح از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان در اجرای طرح بهره گیری خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان از اجرای طرحی موسوم به «طراوت» در موضوع عفاف و حجاب در این استان خبر داد و گفت که در این طرح از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان در اجرای طرح بهره گیری خواهد شد.

سردار منصور شوقانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، از تدوین طرحی در ارتباط با عفاف و حجاب موسوم به طراوت در این استان خبر داد.

 فرمانده سپاه سمنان با بیان اینکه این طرح در مجموعه سپاه استان سمنان تدوین شده است، افزود: طراوت به زودی در استان سمنان و با محوریت مردم اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان اجرایی می‌شود، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان در اجرای طرح بهره گیری خواهد شد.

شوقانی از بهره گیری ظرفیت تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی در استان سمنان در راستای اجرای طرح طراوت خبر داد و ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۴۰ مجموعه به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و برای هر مجموعه نیز الگوی کار تدوین شده است.

فرمانده سپاه سمنان افزود: اقداماتی در راستای اجرای طرح طراوت در استان سمنان انجام و نقاط ضعف و قوت نیز شناسایی شده است که در آینده نزدیک گزارشی از این اقدامات ارائه خواهد شد. / مهر

کلمات کلیدی: سپاه حجاب عفاف
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار