تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها-راهبرد معاصر
گواهینامه ۲ زبانه برای رانندگی در خارج از ایران کافی است؟ یارانه جدید ماهانه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها ببینید | پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان + توضیحات آموزش و پرورش سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات ایلان ماسک: سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای هر ترمینال به ۱ گیگابیت می‌رسد بازماندگان قربانیان معدن طبس چقدر غرامت می‌گیرند؟ معلمان بازنشسته در انتظار اجرای رتبه‌بندی | آموزش و پرورش احکام رتبه‌بندی صادر شده هشدار باران شدید به ۱۶ استان | هوا سرد می‌شود مرد هزار چهره توسط پلیس فتا دستگیر شد جزئیات حقوق این ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با همسان سازی وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آذرماه دادستان کل کشور: حقوق مستمری افراد فوت شده معدن طبس از مهرماه پرداخت می‌شود شهر جدید آلاگل اینچه برون به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید ربات‌های شرکت معروف تسلا تقلبی از آب درآمدند

تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها

جمعی از داوطلبان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی بابت افزایش سه برابری شهریه دانشگاه، امروز نیز مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 16
کد خبر: ۲۶۰۳۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعی از داوطلبان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی بابت افزایش سه برابری شهریه دانشگاه، امروز نیز مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کردند.

افزایش سه برابری شهریه رشته‌های علوم پزشکی، دندانسازی و داروسازی دانشگاه آزاد در سال جاری اعتراض دانشجویان را به دنبال داشته است.

دانشجویان روز گذشته نیز در مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع و اعتراض خود را نسبت به این بخشنامه خلق الساعه اعلام کردند و امروز نیز در دومین روز تجمع خود مقابل دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی حضور یافتند.

این دانشجویان علت تجمع خود را کاملا صنفی و در اعتراض به افزایش چند برابری شهریه بدون اطلاع قبلی و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام کردند.

قاضی زاده از نمایندگان دانشجویان معترض در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد علیرغم بخشنامه داخلی خود که دستور درج افزایش شهریه در دفترچه آزمون سراسری ۱۴۰۳ صادر کرده است، این مصوبه افزایش شهریه را در دفترچه مشاور درج نکرده و در هیچ سایت و رسانه‌ای نیز دراین خصوص اطلاع رسانی نکرده است.

وی افزود: تمامی اولیا و دانشجویان بر اساس اطلاعات گرفته شده از امور مالی دانشگاه آزاد بر اساس شهریه ۳۰ تا ۴۰ میلیونی پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی و برابر تمکن مالی خود اقدام به انتخاب این رشته‌ها کردند. اکنون پس از اعلام نتایج و در زمان مراجعه برای ثبت نام دانشگاه افزایش ۲۰۰ درصدی و غیر متعارف شهریه را اعلام و پذیرفته شدگان را از ثبت نام مایوس کردند.

قاضی زاده بیان کرد: مسئولان واحد علوم تحقیقات به دانشجویان ورودی جدید اعلام کردند که برای تحصیل به دانشگاه ترکیه و گرجستان مراجعه کنند.

بنا به گفته حاضران در این تجمع، شهریه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در سال تحصیلی پیش‌رو نسبت به سال گذشته، بیش از سه برابر افزایش یافته و برای هر نیمسال از ۳۰ میلیون تومان به ۹۰ میلیون تومان رسیده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده