این مسئول خرید و فروش وام‌های ازدواج را تایید کرد-راهبرد معاصر

این مسئول خرید و فروش وام‌های ازدواج را تایید کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در خصوص رونق گرفتن فروش وام ازدواج توسط زوج‌های جوان به خصوص در مناطق جنوبی استان به دلیل مشکلات اقتصادی گلایه کرد و آنرا زیبنده ندانست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 16
کد خبر: ۲۶۰۳۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست خبری هفته تربیت بدنی در خصوص فروش وام ازدواج توسط برخی زوج‌های جوان به خصوص در مناطق جنوبی استان به دلیل مشکلات اقتصادی، گلایه کرد و گفت: بسیاری از جوانان استان به دلایل مشکلات مالی مایل به فروش وام ازدواج خود هستند.

وی افزود: جوانان به جای اینکه از این ظرفیت مالی در جهت بهبود شرایط زندگی استفاده کنند متاسفانه گرفتار دلال‌ها شده‌اند و این اصلاً زیبنده نیست.

او شعار هفته تربیت بدنی را "ایران قوی، ورزش قوی" اعلام کرد و بیان داشت: ۵۴۴ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی طی این مدت اجرا و ۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید و ۱۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

پاریزی اظهار کرد: میزان سرانه ورزشی استان کرمان ۷۰ سانتی‌متر است که شامل ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار متر مربع می‌شود و ٣٠ درصد این فضا‌ها سرپوشیده است.

وی جمعیت جوان استان کرمان را یک میلیون و ١٠٠ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ٣٠ درصد جمعیت استان کرمان را جوانان تشکیل می‌دهند و از مدیران می‌خواهم تا به جوانان به عنوان فرصت نگاه کنند نه تهدید.

او در مورد ورزشگاه امام علی (ع) شهر کرمان نیز اظهار کرد: این مجموعه یک زمین ٥٠ هکتاری است که در آینده به یکی از بهترین کمپ‌های ورزشی ایران تبدیل خواهد شد که توسعه آن نیازمند سرمایه گذاری بخش‌های دولتی و خصوصی است.

پاریزی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت پرونده فساد در فوتبال رفسنجان تاکید کرد: منکر فساد در فوتبال نیستم البته این موضوع در بقیه جا‌ها هم وجود دارد؛ این موضوع برای ورزش استان کرمان خوب نبود.

او تصریح کرد: نمی‌توان منکر واقعیت فساد در این بشویم و بدین منظور قرار است کارگروهی به کلیه مسائل مالی باشگاه‌ها ورود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان سپس گفت: ۹۳ برنامه فرهنگی، ۱۵۳ برنامه ورزش همگانی و ۱۲۰ برنامه در حوزه مسابقات قهرمانی و ۷۶ برنامه در حوزه جوانان و تجلیل از باشگاه‌های برتر در هفته تربیت بدنی در استان کرمان برگزار خواهد شد.

او سپس با اشاره به ضرورت اخذ مجوز از کمیسیون ماده ٥ توسط باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان هنوز مجوز نگرفته اند.

وی تعداد ورزشکاران سازماندهی شده استان را ١٢٠ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این جمعیت باید افزایش یابد. / خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده