CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت-راهبرد معاصر
نتانیاهو: یحیی السنوار را ترور کردیم CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال مسلط کردن اسرائیل بر منطقه است شبکه کان اسرائیل: ارزیابی‌ها این است که یحیی سنوار ترور شده | شبکه ۱۲ اسرائیل: آزمایش‌های DNA در حال انجام است؛ اینکه او سنوار است یا نه، طی ساعات آینده اعلام خواهد شد مقام سعودی: با ایران برای کاهش تنش کاملا همسو و هماهنگ هستیم لاپید: پاسخ صحیح به ایران حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی آن است احتمال اقدام انگلیس علیه سپاه و فروپاشی روابط دیپلماتیک لندن و تهران عراقچی: جزایر سه‌گانه همیشه متعلق به ایران بوده‌اند و تا ابد نیز چنین خواهد بود بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس و اروپا: به اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی پایان دهید! حادثه امنیتی برای یک هواپیما با ۱۹۲ مسافر بر فراز عمان کمک نظامی ۴۲۵ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین بغداد الیوم: غیاب «قاآنی» عملیات فریب ایران بود | معادله جنگی جدید در راه است طالبان: درباره اخبار مبهم کشته شدن افغان‌ها در مرز ایران تحقیق می‌کنیم کاخ سفید: بایدن در تماس با زلنسکی بسته کمکی جدیدی را اعلام می‌کند درگیری تَن به تَن رزمندگان حزب‌الله با نظامیان متجاوز صهیونیست

CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت

سی‌ان‌ان نوشت که رئیس جمهور آمریکا در حال دریافت گزارش‌های به‌روزرسانی‌شده درباره ادعای اسرائیل مبنی بر ترور رئیس دفتر سیاسی حماس است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۲۶۰۴۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، سی‌ان‌ان گزارش داد: در پی ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر کشته شدن (شهادت) یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیاتی در رفح، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در حال انتقال گزارش‌های به‌روزرسانی‌شده درباره این ادعا به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور است.

بایدن، سالیوان و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم‌اکنون در راه آلمان هستند. سی‌ان‌ان نوشته است که اسرائیل به آمریکا اطلاع داده که در حال انجام آزمایش DNA جهت تایید کشته شدن (شهادت) سنوار است.

پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که در حال حاضر قادر به «تأیید هویت کشته‌شدگان» در عملیات تل‌السلطان نیست و هیچ نشانه‌ای از وجود اسرای اسرائیلی در ساختمان محل عملیات وجود ندارد.

مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکنون درباره ادعای رژیم صهیونیستی اظهارنظری نکرده و واکنشی نشان نداده است./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار