شرایط فروش ری‌را ویژه مادران اعلام شد + جزئیات-راهبرد معاصر

شرایط فروش ری‌را ویژه مادران اعلام شد + جزئیات

ایران‌خودرو شرایط فروش ری‌را برای طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۶۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایران‌خودرو شرایط فروش ری‌را برای طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد. در شرایط فروش ایران‌خودرو مادرانی که دو فرزند دارند، می‌توانند کراس‌اوور ری‌را به‌صورت پیش‌فروش تهیه کنند. در این بخشنامه، موعد تحویل خودرو بهمن و اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است. نیمی از قیمت خودرو هنگام ثبت‌نام از متقاضیان گرفته خواهد شد و مابقی آن هنگام تحویل خودرو از مشتری گرفته می‌شود. مطابق اکثر شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس نرخ روز محاسبه می‌شود.

مادرانی که دو فرزند دارند، با شرایط محدودکننده فروش عادی همچون نخریدن خودرو طی ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان یا نداشتن پلاک فعال سروکار ندارند. این مادران می‌توانند خودرو را براساس طرح حمایت از جوانی جمعیت خریداری کنند. اما اگر در گذشته از این قانون استفاده کرده باشند، دیگر امکان خرید خودرو جدید را ندارند. شرایط فروش ری‌را برای مادران دارای دو فرزند از پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳، آغاز شده است و تا پایان شنبه، ۵ آبان ۱۴۰۳، ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش ری‌را برای مادران دارای دو فرزند، مهر ۱۴۰۳:

ایکو ریرا جایگزین پژو ۲۰۰۸ در سبد محصولات ایران خودرو است؛ بنابراین پس از تارا، ری‌را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF۷ توربوشارژر بهره می‌برد. موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

تجهیزات ری‌را عبارت‌اند از: ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران، سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایرها.

شرایط فروش ری‌را ویژه مادران اعلام شد + جزئیات

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده