مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان-راهبرد معاصر
بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر شد + عکس  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق دفاع وزیر کشور از انتصاب گزینه جبهه پایداری برای استانداری: اولویت من گرایش سیاسی نیست در نشست سران سه قوه چه گذشت؟ سفر پزشکیان به دعوت پوتین | دیدار با روسای جمهور چین و روسیه ظریف: به مردم خیلی بدهکاریم | مردم لایق بهتر از اینها هستند سرلشکر سلامی: شهادت سنوار، تصویرسازی‌های دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کرد پزشکیان: شهادت فرماندهان خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن

مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، از بررسی مشکلات دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه در جلسه این کمیسیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۷۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی کشوری درباره جلسه عصر یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: نشست امروز (یکشنبه) با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد و وی درباره کارکرد‌های دانشگاه فرهنگیان، دغدغه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توضیحاتی به اعضای کمیسیون ارائه و به مشکلات بخش سخت افزاری دانشگاه تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس دانشگاه فرهنگیان به این موضوع تاکید کرد که در حوزه‌های مختلف اعم از مکان‌های آموزشی و پژوهشی نیز دانشگاه فرهنگیان دچار مشکلات عدیده‌ای است. البته وی به این موضوع نیز اشاره کرد که این دانشگاه پیشرفت‌هایی هم داشته و امکان تدریس برای دانشجو‌هایی که در این دانشگاه جذب می‌شوند، فراهم است.

کشوری یادآور شد: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کردند که برای حل مشکلات سخت افزاری دانشگاه فرهنگیان، آمادگی دارند که با تعامل با مجمع خیرین این مشکلات را رفع کنند.

وی درباره دیگر دستور جلسه امروز گفت: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی در نشست امروز بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد با کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مورد کار مراکز افکارسنجی دستگاه‌های مختلف تبادل نظر شود تا کمیسیون اصل نود از این طریق اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی به دست آورد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار