کرملین: با تهران در تماس هستیم-راهبرد معاصر
سازمان ملل: نزدیک به ۶ میلیون فلسطینی برای دریافت کمک‌های بشردوستانه ثبت نام کرده اند بایدن: ایلان ماسک در ابتدای کارش در آمریکا کارگر غیرقانونی بود غریب‌آبادی: ایران مسیر دیپلماسی را برگزیده، اما در برابر هر تعرضی با قدرت می‌ایستد آخرین نظرسنجی‌ها از انتخابات آمریکا | هریس یا ترامپ؛ کدامیک پیشتازند؟ رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟

کرملین: با تهران در تماس هستیم

سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه به منظور تسهیل تلاش‌ها در راستای تنش‌زدایی در خاورمیانه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 28
کد خبر: ۲۶۱۴۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تبعات تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت که روسیه از طریق ترغیب طرفین به خویشتن‌داری، به منظور تنش‌زدایی در منطقه هر کاری بتواند انجام می‌دهد.

 

پسکوف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روسیه تماس خود را با تمام طرفین درگیر در این جنگ حفظ می‌کند. ما با تهران و همچنین اسرائیلی‌ها و فلسطینیان در تماس هستیم.

 

وی افزود: روسیه به منظور تشویق طرفین به خویشتن‌داری و همچنین تسهیل هرگونه تلاش در راستای تنش‌زدایی، همواره هر کاری که بتواند، انجام می‌دهد. شرایط در منطقه همچنان به شدت پرتنش و بدیهی است که در حال حاضر، ترغیب به خویشتن‌داری بسیار اهمیت دارد. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار