با خواص شگفت‌انگیز این ادویه طلایی برای سلامتی آشنا شوید غول ایرانی به بازی‌های کشور‌های اسلامی هم نمی‌رسد واژگونی دو خودرو در محور‌های نورآباد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت اجرای کالابرگ برای ۴ دهک باقی‌مانده + جزئیات هشدار باران‌های شدید موسمی به ۶ استان / شهروندان در خطر سیل و صاعقه و باد شدید بجای ماهی این ۴ گیاه شگفت‌انگیز را بخورید پاسخ حماس به ادعا‌های اسکای نیوز درباره تعیین شروط برای آتش بس روایت سفیر ایران در عربستان از رایزنی‌های تهران و ریاض در ۲ هفته اخیر تامین اجتماعی: آگهی‌های خرید سابقه بیمه‌ای کلاهبرداری است قالیباف در صحن مجلس: دشمن با اخبار دروغ به دنبال شکستن صف یکپارچه مردم است / مواضع رئیس جمهور قمارباز آمریکا هیچ اعتباری ندارد تمدید مهلت ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه نقل و انتقال + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گروسی: ایران می‌تواند ظرف چند ماه تولید اورانیوم غنی‌شده را آغاز کند پیکر سپهبد شهید سلامی و سردار شانه‌ئی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد + فیلم همسرکشی به عشق ازدواج با یک قاتل بلا‌هایی که قهوه فوری سرتان می‌آورد و از آن بی خبرید!

بانک سپه به روال عادی بازگشت/ خدمات حضوری از سر گرفته شد

عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد و در تلاشیم تا طی ۴۸ ساعت آینده ارائه خدمات غیرحضوری امکان‌پذیر شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۹ تير ۱۴۰۴ - 2025 June 30
کد خبر: ۲۸۲۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر،  مصطفی پرتوافکنان - عضو هیئت مدیره بانک سپه - ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب آن حمله‌ سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

وی در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

این عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

 پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.

پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود

وی تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل شش ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

عضو هیات مدیره بانک سپه درخصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم و در تلاشیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیرماه 

پرتوافکنان خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیرماه مشمول بخشودگی قرار گرفت./ایسنا

کلمات کلیدی: بانک سپه
ارسال نظر
آخرین اخبار