ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

ادارات و دستگاه‌های دولتی هرمزگان چهارشنبه تعطیل شد

ادارات و دستگاه‌های دولتی هرمزگان چهارشنبه تعطیل شد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی ادارات، شهرداری‌ها، بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد به منظور مدیریت مصرف انرژی و مقابله با گرمای بی‌سابقه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 04
کد خبر: ۲۸۵۵۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، در روز دوشنبه ۱۳ مرداد، محمدرضا پاکروان، با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در استان، گفت: با توجه به پیشنهاد کمیته انرژی و درخواست شرکت توزیع برق استان، و به منظور مدیریت ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق، با موافقت استاندار هرمزگان کلیه ادارات، دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تعطیل خواهند بود.

پاکروان افزود: فعالیت تمامی ادارات در روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد طبق روال عادی انجام می‌شود و تنها روز چهارشنبه مشمول تعطیلی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحد‌های عملیاتی و نوبت‌کاری و شعب منتخب بانک‌ها از این بخشنامه مستثنی هستند. نحوه فعالیت شعب بانک‌ها در این روز نیز توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پاکروان ضمن تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی به استناد مصوبات استانی اضافه کرد: تداوم روند افزایشی دما نیازمند تصمیم‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از اعمال خاموشی و تضمین استمرار خدمات‌رسانی است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار