جانشین فرمانده کل سپاه: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جانشین فرمانده کل سپاه: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قوه قضاییه مامن انقلاب، نظام و مردم است چون تجلی‌بخش یکسری از وعده‌های خدا مثل عدالت است، گفت: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۸۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار «علی فدوی»  گفت: قوه قضاییه مأمن انقلاب، نظام و مردم است چون تجلی‌بخش یکسری از وعده‌های خدا مثل عدالت است. تحول ایجاد شده در قوه قضاییه بسیار عالی و مثبت است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تلقی همه مردم این است که رویکرد «عدالت‌طلبانه» رویکرد اصلی قوه قصاییه در دوران فعلی است، عنوان کرد: قوه قضاییه رویکرد عدالت‌طلبی خود را باید با قوت و استحکام ادامه دهد و بداند که خدا خودش ضامن موفقیت او خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه برخلاف آنچه که برخی‌ها القا می‌کنند، اصلا برخوردهای دستگاه قضا جناحی نیست، افزود: این حرف‌ها را آنها که موافق روال الهی نبودند، از زمان حضرت آدم ابوالبشر هم می‌زدند. اصلا نباید به این صحبت‌ها توجه کرد.


سردار فدوی در پایان گفت: اولا آقای رئیسی باید از خودش مطمئن باشد که الحمدلله هست و دوما باید مطمئن باشد که سمت و سوی فعلی قوه قضاییه همان سمت و سویی است که وظیفه و ماموریت اصلی قوه قضاییه است.

منبع: میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار