هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

فعالیت ادارات استان تهران با 20درصد حضور/ دورکاری بانوان تا اطلاع بعدی

فعالیت ادارات استان تهران با 20درصد حضور/ دورکاری بانوان تا اطلاع بعدی استاندار تهران نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ - 2026 March 06
کد خبر: ۳۰۳۳۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدصادق معتمدیان استاندار تهران با صدور بخشنامه‌ای خطاب به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران، ضمن ابراز تسلیت شهادت قائد عظیم‌الشأن ملت ایران و امت اسلام، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (قدّس سرّه الشریف)، نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران را تا بازگشت شرایط کشور به حالت عادی اعلام کرد.

استاندار تهران با استناد به بخشنامه شماره 107357 مورخ 14 اسفند 1404 سازمان امور اداری و استخدامی کشور، هدف از این تصمیم را استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان نظام اداری عنوان کرد.

معتمدیان اعلام کرد: در راستای استفاده از ظرفیت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه دورکاری (کار در خانه) مصوب هیئت وزیران، فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان تهران تا اطلاع ثانوی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه 17 اسفند 1404 تا اطلاع ثانوی با حضور 20 درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

استاندار تهران در ادامه درباره نحوه فعالیت بانک‌ها نیز تصریح کرد: واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با 20 درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به‌صورت کشیک فعال خواهند بود و همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم خدمات در دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌هایی مانند مالیات و تأمین اجتماعی موظف‌اند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ضمن عدم‌وقفه در انجام مأموریت‌ها، ذی‌نفعان با خسارت یا جریمه ناشی از کاهش سطح خدمات یا تأخیر در دریافت خدمات مواجه نشوند.

معتمدیان همچنین اعلام کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

استاندار تهران تأکید کرد: کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی هستند و موظف به حضور در محل کار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها مکلف‌اند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در روند خدمت‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود و کارکنانی که از ظرفیت دورکاری استفاده می‌کنند، ضمن ارتباط مستمر با محل خدمت، در صورت نیاز دستگاه‌ها آمادگی لازم برای حضور در محل کار و ارائه خدمات را داشته باشند./تسنیم

کلمات کلیدی: دورکاری
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار