حمله آمریکایی- اسرائیل به پادگان نظامی قم
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از تجاوز آمریکایی صهیونیستی به یکی از پادگانهای نظامی اطراف قم خبر داد. 
به گزارش راهبرد معاصر، به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز شنبه ۱۶ اسفند، مرتضی حیدری گفت: دقایقی پیش متجاوزان آمریکایی صهیونیستی، یکی از پادگانهای نظامی اطراف قم را مورد هدف حمله قرار دادند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.